:]

Måndag den 5:e April

Red dressyr träning för Marie-Louise med Ida. Hade Mr Bean och vi tränade på det gamla vanliga, nämligen att få lilla Mr Bean att slappna av, dock så var han extrem spänd så det funakde inte speciellt br, men det är ju bara att träna på med han :)



Tisdag den 6:e April

Hoppträning med laget. Vi hoppade nån klurig bana med och det kändes helt okej, men Mr bean kändes lite stum i munnen och jag försökte röra på fingrarna så mycket som möjligt men han var lite fast iom man säger så, jag vill ju inte pricis såga eller nåt sånt,så då fick det vara som det var.



Lördag den 10:e April

Hoppträning med laget. Vi hoppade bana igen och det skulle vara ungefär samma höjd som vi ska tävla om vi ska tävla i laget alltså 85cm för mig då.. Kan säga att allt gick åt helvete rent ut, inget funkade och jag kan ju inte skylla på Mr Bean men han är väldigt känslig, men det är ju jag som ryttare som ska göra det bästa utav saken.
Han började iaf vägra och när han väl började så låste det sig för han och han blev så hyper stressad och allt gick bara skit. Det är såna dagar man funderar varför man gör det här, för som sagt det är ju inte hans fel att han börjar vägra, det är ju nåt jag gör ju, men jag vet ju inte hur jag ska fixa till det sen när han väl låser sig och bara vägrar hela tiden. Men hoppade iaf hela banan på en mycket lägre höjd så att han skulle hoppa, men ändås så red jag som en kratta..



Måndag den 12:e April

Idag så red vi dressyr på lektionen och jag red Mr Bean barbacka, det är ju alltid bra för balansen ;P
Iaf så gick det nog helt okej, vet inte riktigt men det kändes okej iaf. Mr Bean kändes avslappnad, men jag vet inte om jag gjorde rätt för fick bara veta vad jag gjorde för fel och sen så sa inte Marit så mkt mer, så jag hoppas det betyder att det duger. Aja jag vet inte är å depp och mitt självförtroendé är så dåligt igen och jag mår bara almänt dåligt och orkar inte med nåt längre :/ Men längter iaf till helgen då jag och Mr Bean ska tävla i Edsbyn/kilafors hoppas på det bästa, men kan ju alltid trösta mig med att jag rider värden finaste ponny och har värdens finaste Lirka <'3


Kommentarer
Postat av: Sandra Granlund

åhh så här ska det se ut :D uppdateringar gillsas skarpt ;D <3



Du red bra idag och du behöver inte ha dåligt självförtroende, du är duktig precis som alla andra och du rider inte på en häst som man bara kan åka med på och han går och knäpper av.

Så jag tycker du ska vara mer än nöjd för du är värkligen inte dålig på att rida vännen :) <3



Nej nu taggar vi tävling och kommer bara ihåg de bra som någonsin har hänt så Tävlar vi på Söndag och de kommer att gå super bra :) <3



så ett STORT LYCKA TILL kram Sandra :) <3

2010-04-12 @ 22:59:40
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Tove O

Naw, tack Sandra :') <'3 Men det är inte så lätt för mig att tänka på det som är bra, men jag försöker. Längtar till tävlingen i vilket fall och hoppas på det bästa, och Lycka till själv Sandra det kommer gå jätte bra för dig och Evita :) <'3

2010-04-13 @ 15:53:34
URL: http://lillatoove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0