Fredag den 16 April

Nu har jag varit ut och sprungit med Lirka eftersom hon har lyckats ta av sig sin skon på vänster fram (Y)
Det roliga är att hon skoddes i onsdags, KUL! Hovslagaren kommer iaf nån gång till veckan, men tills dess är det bara att gå eller springa, men det är mega tråkigt att gå så då blir det att vi springer mesta dels :P
Lirka fäller iaf hur mycket hår som helst och hon ser ut som en värsta tjock och lurvig nallebjörn(A)
Just ja lyckades också sätta mig rakt i leran, smidig som jag är så blev alldeles lerig på hela röven xD
Säger bara det är tur att jag går själv iblant ;D
Börjar tagga till Söndag då det är tävling i Edsbyn :D Fast det känns lite halv jobbigt, att behöva gå upp så himla tidigt, men det är sånt man får ta ;P Nu måste jag skynda mig att duscha för vi ska fira mamma som fyller år på söndag, så grattis till henne i förskott! :) <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0