Lördag den 3 april

I lördags var det buscup och hoppning med Lina och det gick ju som det gick ^^
Först så skulle jag bara vara med i 80cm med henne men mamma anmälde mig ändå till 50cm så det var ju bara att vara med. Lina tyckte det var jätte roligt att få komma ut och fram för allt att hoppa. Hon var jääte trippig och bockade och busade i omgångar och det är väl inget problem egentligen för jag lyckades att hålla mig kvar, men på nåt vänster lyckades jag vricka min fot igen och det gjorde så j*vla on så jag visst inte vart jag skulle ta vägen, så det blev ingen tävling för mig och jag han inte hoppa speciellt många hinder heller, men får hoppas det går bättre nästa gång ;P Syrran gick det jätte bra för och hon gör stora framsteg hela tidan :)
Elin kom 1:a och 2:a med Tilly och Casper och det såg jätte bra ut för dom, så ett stort grattis :) <'3

Slutar med lite snygga bilder som Sandra har tagit :)





Kommentarer
Postat av: sandra G

UPDATERA!! ;)

2010-04-08 @ 11:06:34
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Tove O

Bra idé ;P Men det är ju dock inte speciellt mkt att skriva eftersom min utveckling bara går bakåt hela tiden ¨.¨

2010-04-12 @ 21:54:04
URL: http://lillatoove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0