Måndag den 27 April

Hejhej, igår (måndag) så red jag Mr Bean och vi hade gymnastikhoppning ute. När jag red fram han så kändes han jätte bra och lyssnade bra på hjälpern så då är det roligt. Sen så började vi med att trava över bommar och sedan fatta galopp bryta av till trav och över bommarna igen och rulla på så. Men Mr bean tyckte det var lite kul så då blev det lite som det blev, nån gång hoppade han över några också ist för att trava. Jag tycker dock att det är bara bra när han tycker det är kul och är peppad :) Sen så skulle vi hoppa nåt räcke med galoppbom både före och efter. Det fick jag göra om en massa gånger då vi kom fel en massa, men efter ett tag funkade det okej :) Sen så var det två olika studds och det ena fick vi göra om några gånger och det andra rullade på riktigt bra. Efter det så blev det nån sorts bana av allt och det känndes jätte bra, fick göra om en sak men jag visste ju felet själv så det spelar ju ingen roll.
Är jätte nöjd med honnom och det känns så skönt när han är så fin :) <'3 
Det kanske blir nån lagträning med han i veckan, men om inte så blir det iaf hopptävling i söderhamn :D (Y) 
Är väldigt taggad och jag måste verkligen försöka att rida han bra och inte bli så stressad som jag blev i Edsbyn, ska bara få det att rulla på och ha ett bra flyt så kommer det nog gå jätte bra med han :)<'3

Kommentarer
Postat av: Sandra Granlund

Det kommer att gå fin fin för er och jag kommer att hålla tummarna för er :D <3

2010-04-27 @ 22:14:51
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Tove O

tack, vad bra :D <'3

2010-04-28 @ 14:37:17
URL: http://lillatoove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0