Tävling i Edsbyn

Föra helgen så tävlade jag Mr Bean i Edsbyn så ska väl skriva lite om det även fast det var en vecka sen ;P
Jag fick gå upp klockan halv 5 på morgonen och var astrött,
men det går iaf bättre att gå upp när man ska tävla än när man ska till skolan ;P
Åkteiaf till Delsbo gjorde iordning Mr Bean och sedan åkte vi till Edsbyn. 
Första klassen skulle jag tävla Lätt:d (70cm)  och då tänkte jag att jag skulle hålla
koll på Sandra och Evita som skulle starta före mig. Det dumma var bara att Sandra
inte hann att hoppa fram i princip så då blev ju jag hyper stressad xP (Y)
Iaf så hann jag hoppa fram nån gång men sen var det min tur att rida och jag
tycker att hela min ridning var stressad och att jag jagade på Mr Bean :/
Men kom iaf runt felfritt eftersom det var så lågt så då
fick vi en stor clearround rosett+plakrtt och en godisklubba ^^
Sen så fick Mr Bean stå och äta lite utanför transporten och när jag hade gått banan till Lätt:C (80cm)
så började jag skritta han jätte länge så vi skulle vara mindra sressade och få han avslappnad.
På framhoppningen ås kändes det helt okej han vägrade kke två eller tre gånger men
det är bara för att man inte får göra ett minsta lilla fel för att han ska hoppa.
När vi sen hoppade banan så kändes han jätte fin i grunden, det var väl når kantigt språn och nåra hinder han tvekade på men vi gick felfritt och sne blev det omhoppning direkt efter och allt kändes super bra utom sista hindret då det blev lite av sistahindret syndromet ^^
Red på lite för mkt utan att ta förhållningar så då vägrade han,
gjorde en rätt så stor volt utan att stressa sen och hoppade det utan problem.
Fick 6fel med två tidsfel, me nvar jättenöjd :)

Slutar med nåra bilder som Sandra Strand har tagit :)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0