Roooosaaa!

Idag när mamma kom hem från Stockholm så fick jag och Lirka lite saker ;D
Först fick jag ett par jätte sköna marinblåa ridbyxor, för min andra har blivit för utslitna.
Men sen kommer allt roligt vi har fått ^^ Lirka har fått rosa senskydd och bakstrykkappor + rosa schabrak och luva. Ni måste bara se hur snygg hon blev i det :D Jag fick också ett par grå/rosa strumpor till så vi matchar ;)
Egentligen var det kanske inte bra att Lirka fick ännu ett till schabrak men det var ju faktiskt inte jag som hade med det att göra denna gång. Idag har jag också varit duktig att rensa och tagit kort på saker jag vill sälja för en liten summa, så när jag har hittat sladden till datorn, så ska jag ladda upp bilder på allt och skriva ett pris så jag kan få lite sålt om jag har tur :) Det kanske är sju stycken ponny schabrak, två luvor, ett skrittäcke i 125 och en grimma i cob. Så om det låter intressant mejla mig på [email protected] :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0