:D

Hejhej, som jag skrev i det tidigar inlägget skulle jag skriva om lektionen idag.
Som sagt så red jag Mr Bean och det var hoppning och kan inte säga annat än en stor PUSS på Mr Bean!
Hela lektionen funkade riktigt bra och vi hade ett bra flyt och han tvekade inte på något eller var osäker.
Dock så blir han lite att han hänger sig i min hand, så jag måste verkligen bli snabbare i mina förhållningar och hjälper. Så om jag tränar på det så kommer att funka prima. På slutet utav lektionen förslog Hanna att vi skulle hoppa nåt enstaka hinder och höja upp lite, så det gjorde vi. Hoppade på ena långsidan ett räcke på kanske 80cm och den andra sidan en oxer på 1m. Det var ju så himla kul för har inte hoppat så högt med Mr Bean sen kanske två år tillbaka, eftersom han har varit osäker och det har blivit strulit och så. Men nu har han börjat bli som han var förut och det var en sådan bra känsla när vi hoppade oxern, för han låg kvar och väntade utan att bli osäker och han tog tag i hindret som han ska. Dock rev han men det är en värdslig sak ;D Men är i vilket fall väldigt glad nu och jag är mer taggad än vad jag har varit på hur länge som helst! :D

Men nu ska jag städa mitt rum, duscha och kanske äta eller plugga, så ses :) // Tove O

Bjuder på en bild då jag tävlade min första Lätt:B 2009 och det är den enda än så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0