Finponnyn

Idag så har jag varit ner till Lirka och jag gjorde henne jättefin, för tänkte ta kort på henne med min digitalkamera. Dock så var inte vädret på min sida för när jag var klar och hon var jättefin så började det att hagla och regna, suck liksom. I vilket fall så borstade jag genom henne riktigt och ryktat länge, vilket hon inte rikrigt uppskattade eftersom hon är så kiklig. Sen så hade jag pälsglans i man och svans så jag skulle få ut det lättare. Sen blev det att måla hennes hovar med svart hovlack och det blev riktigt snyggt på henne :)
Det var typ allt jag gjorde, eller jag gick ut och gick med henne en liten stund också och tog några kort på henne i stallet :)

Här är dom enda bilderna som man kunde använda, för det blir ju så dåligt i stallet och sen ville hon inte stå still.
Jag får hoppas att det blir bra väder imorgon så det kanske blir någon bra bild på henne, för jag vill ju visa upp min lilla ögonsten för er läsare :)



ses, pusshej // Tove O

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: okej bra! för jag gillar att via bilder ;)

2011-04-30 @ 20:28:59
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0