Lektion-markarbete

Hejsan, idag på lektionen var det markarbete och jag hade Rasmus.
För er som inte vet så har jag tävlat endel dressyr på honnom och även en hopptävlign som gick jätte dåligt. :P
Rasmus är alltså en ridskoleponny i kategori C, och född 1997 tror jag :)
Idag på lektionen fick vi typ rida på en åtta med bommar där det var rakt och sedan så blev det två småhinder som vi hoppade sen. Orkar tyvärr inte skriva så mmycket om själva övningen och så men lektionen gick helt okej och Rasmus var väldigt rolig att rida. Men såklart så är det hur mycket som helst som jag måste bli bättre på när jag rider han för känner han inte allt för väl ändå, absolut inte i hoppnign iaf.

Orkar inte skriva något mer nu då jag måste plugga inför prov imorgon och sedan så vill jag sova för är så himla trött! // Tove O


Bild från Lätt:C och som är den enda hopptävling som jag ahr tävlat Rasmus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0