Tisdag

Hejhej, idag så hade jag sovmorgon och började 11:20. Hade matte och fysik och sen var det att kolla på teater i två timmar och sedanslutade jag.
Idag så ska jag plugga lite, men ska även iväg till Delsbo och hoppträna med Mr Bean, eftersom det är tävling i helgen. Red även lektion igår med Mr Bean, men då red vi dressyr istället på utebanan. Han var väldigt spänd och kollade på allt möjligt, så jag struntade i formen och satt bara och försökte få han avslappnad. Det var helt okej iblant, men resten utav lektionen var han som sagt spänd. Fast jag tyckte det var roligt att rida ändå, speciellt eftersom vi var ute första gången nu efter vintern, så snart är det ju sommar! :D

Har inte så mycket att skriva för tillfället, men ska nog uppdatera efter att jag har ridit idag.
Ses // Tove O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0