Fälttävlansläger v.27, dag 1

Som jag tidigare skrev så kommer jag ta en repris av förra veckan så alla förstår, och första dagen var förra måndagen så ska skriva om den idag. :)

Jag kom till Delsbo vid nio tiden på måndagsmorgonen och började att borsta Mazetti och hitta box och sånt. Efter jag gjort det så var det samling för alla lägerdeltagare klockan tio uppe i mangården (huset man bor i under veckan). Alla var jätte tysta som det brukar vara i början áv lägrena och jag tycker att det är lika jobbigt varje år pga. min blyghet. Vi fick sen en visning av stallet, åt sen lunch och till slut var det ridning.

Måndagens ridning bestod av dressyr och till en början så var Mazetti extremt spänd och gick rakt upp med huvudet, men i slutet av lektionen gick det lite bättre, fast inte i närheten av bra om jag får säga det själv. Så ätt träna mer på dressyren är ett måste. :)

Efter att jag hade ridit så skjutsade mamma mig och Sandra till Hudik som jag skrev om förut.
Senare på kvällen så gjorde vi inget speciellt och jag var väldigt trött och kände mig extremt tråkig, så då blev det så att jag gick och la mig väldigt tidigt den kvällen.

Om tisdagen kommer imorgon, ses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0