Hoppträning

Hejsan, idag så är det hoppträning i Sättjära med Mazetti. Ska rida för Cilla för första gången, lite smått nervöst men det ska bli jätteroligt. Cilla är verkligen en förebild för mig inom ridningen. Eftersom hon är så himla duktig att rida i både dressyr och hoppning, hon inverkar jättebra på hästarna, men ändå ha så fina och små hjälper. Det är verkligen så jag vill lära mig att rida! :)
Längtar också mycket tills lektionen eftersom jag nästan inte har ridit något på över en vecka, hur tråkigt får det bli liksom! Har ju varit i stockhom nu och sen så jobbar jag ju nu, men det är fortfarande liak tråkigt tycker jag.
Så eftersom jag går och längtar på lektionen så har jag planerat vad jag ska ha på mig och vilket schabrak Mazetti ska ha. Mazetti kommer att ha det nya blåa equiline schabraket, och jag kommer ha blåa ridbyxor och en lila tröja :)

Ska gå nu men vi ses :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gick det igår? :D

2011-07-20 @ 17:40:48
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0