Sammanfattning

Hade nu tänkt skriva en sammanfattning om fälttävlanslägret v.27. Tycker att det borde var roligt och bra att veta för dom som kanske är intresserad nästa år.

Lektioner
Alltid roligt att rida, men lektionerna var inte speciellt lärorika. Det var inte några svåra övningar. Lite besviken då jag rider lektioner för Marit(ridläraren) och då lär jag mig mycket mer. Under lägret fick jag inte så mycket i själva ridningen och det gjorde mig besviken då det ska vara ett träningläger. 
Teori
Teorin var lite smått tråkig som det brukar vara, och det var mycket saker man redan visste och som man bara blev påmind om. Dock så får ni inte missförstå mig. Jag tycker det är jätte bra med teori, men på ridlägrena så brukar jag vara lite för trött för att ha den :)  
Ridlärare
Marit är väldigt kunnig och bra ridlärare, men som jag skrev tidigare så är jag besviken att jag inte fick lära mig mer. Jag vill ju hela tiden bli så mycket bättre så det är lite tråkigt tycker jag.  
Anlägning
Alltid lika trevligt på DKRS med det gamla huset man bor i, stor utebana att rida på och skönt att det är så nära dellen så man kan springa och bada.
Kvällsaktiviteter
Väldigt roliga när jag inte var för trött eller var på dåligt humör ^^
Mat
Maten var inte äcklig eller så, men det var inte heller så att jag längtade jättemycket efter den.


Sammanfattning
Rolig lägervecka med trevliga människor och en glad häst. Lite besviken på att jag inte fick lära mig mer på lektionerna. Fast det kanske är helt enkelt så att jag håller på att växa ifrån ridläger nu, jag vet inte. Men jag tycker verkligen att alla borde gå på ridläger på DKRS, det är alltid en upplevelse som man minns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0