Stockholm

Hejsan, är nu äntligen i Stockholm, eller rättare sagt Täby sen några timmar tillbaka. Innan vi åkte hit till mormor så stannade mamma och jag till på tre stycken hästaffärer. Först Hööks och där hittade jag inget speciellt, det var väl HV polo tröja jag tänkte köpa men den struntade jag i. Gick sen till Horze som ligger strax intill och där hittade jag inget heller som jag fastnade för. Men sen så åkte vi till Stockholms Ridsport, hade inte varit dit innan, men har hört väldigt bra om den affären. Så kan tala om att när jag kom in i affären så kände jag att jag hade kommit till himlen! Så himla bra affär med hur mycket snygga saker som helst, kände att jag hade gjärna velat haft min lön nu ^^ Men,men, i vilket fall så köpte jag tre stycken schabrak och det var ta tre betala för två så då blev ett mia schabrak och två equiline. Köpte också ett par vita ridbyxor och tre-pack KL stövelstrumpor. Men som sagt om jag hade haft mer pengar så hade jag nog köpt hela butiken ^^ Rekomenderar starkt den affären så om ni har möjlighet besök den.






(Som ni ser så kunde jag inte låta bli Hello Kitty schabraken, min barnsliga sida vet ni )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0