Lektion

Hade ridlektion igår för Marit. Jag red Mystik och vi hade dressyr. Gjorde lite olika övningar och Mystik gick helt okej, det som jag måste jobba jätte mycket med är övergångarna, liksigheten och att hålla takten hela tiden. Kommer inte kunna träna honnom något mer innan tävlingen nu, så får försöka tänka på hans styrkot och svagheter och göra mitt bästa. Får hoppas att jag kommer komma ihåg programen och att allt funkar då.

Imorgon så ska jag rida en Marie-Louise träning med Rasmus, så då hinner jag känna lite på honnom också innan tävlingen, så det är ju bra.

Men nu så måste jag verkligen fortsätta att plugga kemi för har prov imorgon, inte så kul :S Så ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0