Ridlektion

Idag på ridlektionen fick jag ha Mystik eftersom jag ska tävla honnom till helgen. Det vi fick göra på lektionen var att hoppa en bana. Först fick alla hoppa den på samma höjd och då funkade det riktigt bra, men sen när det var högre så hade det hunnit bli mörkt så det var svårt för både mig och Mystik att bedöma avstånden, och det blev även idag mycket på och av i mi nridning. Men det är väl nåt jag kommer bli bättre på efter att ridit Mystik mer.
Mystik var också rätt så laddad idag också, men som jag har sagt tidigare så tycker jag bara det är jätteroligt!

Ska nu sova, men godnatt allesammans!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Så nu har jag skickat bilderna :)

2011-09-14 @ 19:19:29
URL: http://evvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0